Telia laskun maksu

Lasku Minun Teliaan | Asiakastuki | Telia

Minuun Teliaan toimitettava lasku on maksuton ja sähköinen laskutustapa. Tutustu Minun Telia -laskuun!

Laskut ja maksaminen | Asiakastuki | Telia yrityksille

Suomen suurimpana laskuttajana olemme hioneet laskutuksemme yhdessä asiakkaiden kanssa sellaiseksi, että laskujen käsittely ja hallinnointi sujuu …

Kuinka maksan laskuni? | Asiakastuki | Telia yrityksille

Miten haen laskulle lisää maksuaikaa? Mitä tapahtuu, jos maksan laskuni myöhässä? Maksoin laskun väärillä tiedoilla, miten toimin?

Laskutus ja asiakkuus | Asiakastuki – Telia

Laskutus ja asiakkuus | Asiakastuki | Telia

Onko sinulla kysyttävää Telian laskutuksesta tai asiakkuudesta? Täältä löydät laskutukseen, tilauksiin ja asiakkuuteen liittyvät ohjeemme.

Mistä löydän laskuni? | Asiakastuki – Telia

Mistä löydän laskuni? | Asiakastuki | Telia

Löydät lähes kaikkien kuluttajapalveluidemme laskut helposti Minun Teliasta riippumatta siitä, minkä laskutustavan olet valinnut.

Löydät lähes kaikki laskumme helposti Minun Teliasta. Vain Dotin ja Rahoituksen laskut ovat toisaalla. Katso tarkemmat ohjeet täältä.

Lasku Minun Teliaan | Laskutustavat | Telia

Näin tilaat laskusi Minun Teliaan · 1. Aloita kytkemällä laskut* käyttöön Minun Teliassa. · 2. Klikkaa seuraavaksi omat tiedot. · 3. Siirry kohtaan laskutustiedot …

Maksa laskusi helposti ja nopeasti Minun Telia -sovelluksessa tai kirjautumalla sisään osoitteessa telia.fi. Lue lisää ja ota Lasku Minun Teliaan käyttöösi!

Maksun myöhästyminen ja perintä | Asiakastuki – Telia

Maksun myöhästyminen ja perintä | Asiakastuki | Telia

Laskut siirtyvät perintään, jos maksu myöhästyy yli 14 päivää eräpäivästä. Lue lisää laskujen perinnästä Telialla.

Väärillä tiedoilla maksettu lasku | Asiakastuki – Telia

Väärillä tiedoilla maksettu lasku | Asiakastuki | Telia

Maksoitko laskun esimerkiksi väärällä viitenumerolla tai väärälle tilinumerolle? Mikäli olet tehnyt maksusuorituksen väärillä maksutiedoilla, …

Maksoitko laskusi väärillä tiedoilla? Ei hätää! Katso täältä ohjeet mm. jos maksoit väärällä tilinumerolla tai viitteellä tai maksoit väärän summan.

Laskun tulkinta | Asiakastuki – Telia

Laskun tulkinta | Asiakastuki | Telia

Maksajatieto – Laskun maksaja ja laskutusosoite. Laskun yhteenveto – Laskulla veloitettavat asiat kuten kuukausimaksut eriteltynä. Laskutusjakso – Aikaväli, …

Tuntuuko laskun tulkinta hankalalta? Tässä ohjeessa kerromme, mitä kaikkea laskun tiedot sisältävät.

Mitä tapahtuu, jos maksan laskuni myöhässä? | Asiakastuki

Mitä tapahtuu, jos maksan laskuni myöhässä? | Asiakastuki | Telia yrityksille

Mikäli laskua ei ole maksettu tai maksu ei näy Telialla 28 päivän kuluttua laskun … Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

Mitä tapahtuu, jos maksan laskun myöhässä?

Keywords: telia laskun maksu